Wednesday, January 11, 2012

piet hein eek empire

piet hein eek empire by wood & wool stool
piet hein eek empire, a photo by wood & wool stool on Flickr.

Today we paid a visit to Piet Hein Eek's factory and enjoyed lunch in the restaurant.

It's cool to see the men at work in the factory and I had fun playing shuffleboard on a design board.

We got a private tour in the gallery of Menno Derk Doornbos on the top floor of the building.

What a lovely day! It was nice & quiet and we had plenty of time to look around.

What an impressive place and lots, lots of inspiration! I'm even more an Eek fan, than I was before.

5 comments:

  1. Wat heb je mooi foto's gemaakt van Piet's Place. Ik ga er regelmatig alleen naar toe omdat ik zo gek ben op het licht daar en de rust want het is er altijd doodstil overdag. Ik heb er laatst nog eens gezeten toen het heel harde stormde en het was geweldig. Zeer inspirerende plek om te werken. Ik was bij de IKEA vandaag dus niet zo ver van je vandaan, jammer ...

    ReplyDelete
  2. Prachtig die foto's! Schitterende plek, ik was er voor het eerst in nov. tijdens de DDW en vond het inspirerend. Zeker weten dat ik er vaker naar toe ga.
    Jou krukken zouden er niet misstaan!

    ReplyDelete
  3. Prachtig daar hè? En inspirerend!
    (dank voor je Superlieve kaartje trouwens, ik was echt blij verrast!)

    ReplyDelete
  4. Idd heerlijk plekje. Had iets dichter bij huis mogen liggen ;)

    ReplyDelete